یه چکاپ لازم دارم

چند شبه خواب درست و حسابی ندارم.

وقتی مهمون داشتم شبا تا صبح بیدار بودم نماز رو که میخوندم تازه میخوابیدم اما از هول و ولای اینکه مهمونا بیدار باشند و بیان بالا و صبحانه آماده نباشه نمیتونستم بیشتر از ۸ بخوابم یعنی اینقدر دلهره، خوابم رو آشوب میکرد که عطاش رو به لقاش می بخشیدم. الان که مهمونا رفتند دیگه این دلهره رو ندارم نمیدونم چرا بازم نمیخوابم دیشب ساعت ۲ نیمه شب تصمیم گرفتم قرص تیروئیدم رو بخورم و نیت روزه کنم. روزا خیلی کوتاه شده و منم به اندازه همه عمرم روزه قضا دارم تصمیم گرفتم تا میتونم امسال حداقل یه درمیون بگیرم البته که حال سحری خوردن هم ندارم (پارسال به خاطر شرایط بد روحی و معده درد شدید فقط یه دونه گرفتم) یه کلونازپام هم خوردم که خوابم ببره. اما همش حالت خواب و بیدار داشتم و اصلا خوب نخوابیدم ساعت ۵.۵ پاشدم نماز صبح رو خوندم به همسر گفتم میخوام امروز روزه بشم بنابراین تا لنگ ظهر میخوابم پس به هیچ عنوان زنگ نزنی. 

تا روشن شدن هوا که خوابم نبرد بعدشم که خوابیدم همش خواب دیدم دوباره همسر مریضه و ما تو بیمارستان هستیم و باید عمل بشه. غم عالم رو دلم بود. این شد که یه ربع به ۹ پاشدم با خودم گفتم زهی خیال باطل یه درصد فکر کن من تا لنگ ظهر بخوابم. اما چشمتون روز بعد نبینه تا پاشدم تا تخت رو مرتب کنم اتاق مثل فرفره شروع کرد دور سرم چرخیدن نشستم چشامو بستم یه خورده که حالت عادی شد دوباره پا شدم خودم رو سرگرم کار کردم گفتم لابد به خاطر دوتا قرصی بوده که ناشتا خوردم.

اما همچنان سرگیجه دارم. به سختی رفتم ملاحفه ها رو جدا کردم و انداختم ماشین. برای ناهار همسر و گل پسر هم استانبولی بار گذاشتم و سبزی خوردن شستم اومدم نماز ظهر رو بخونم ولی خونه دور سرم میچرخه. نشستم وبگردی بلکه آروم بشم.

به نظرم یه چیزی تو بدنم بالا رفته مثل چربی خون. به ذهنم رسید به همکارم زنگ بزنم بهش بگم به دکتر شرکت بگه برام یه چکاب کامل  بنویسه فکر کنم سال گذشته رفتم چکاب یه کمی چربی خونم بالا بود یه مدت قرص خوردم دوباره برای یه کاری آزمایش دادم چربی ام نرمال بود قرصه رو دیگه نخوردم 

به هر حال لازمه یه چکاب بدم... 

نظرات 6 + ارسال نظر
مادر خونه پنج‌شنبه 27 مهر 1402 ساعت 12:38 Http://n1393.blogsky.com

خاتون خانم
اگه تو حالت درازکش هم سرگیجه داری
احتمالا سرگیجه ی سرده
و باید گرمیجات بخوری

بله موقع دراز کش بیشتر سرگیجه دارم و خیلی هم شدیده

فاضله چهارشنبه 26 مهر 1402 ساعت 22:58 http://1000-va2harf.blogsky.com

آفرین

محیا چهارشنبه 26 مهر 1402 ساعت 14:55

من هر وقت تنش بگیرم سرگیجه میگیرم ولی منم مستعده چربی ام

من تا حالا سابقه نداشتم

گیل‌پیشی سه‌شنبه 25 مهر 1402 ساعت 23:08 http://Www.temmuz.blogsky.com

بانوجان، زیاد خودتون رو خسته می‌کنید
خواب نامیزان و ناآرام باشه، آدم مریض میشه.ارزش داره واسه خاطر مهمون‌ها با دلهره بخوابید؟

میدونم عزیزم. قابل تغییر هم نیستم

سلام سه‌شنبه 25 مهر 1402 ساعت 17:14

با درود
بالاخره روزه گرفته شد یا نه ؟
علت سر گیجه ممکن است به علت مایع داخل گوش باشد
من هم بدهکاری دارم چند سال بود که رجب و شعبان را متصل می کردم
پارسال هم رجب را گرفتم و شعبان را تقریبا هر چند روز یک بار
ولی جریمه ها اش خیلی زیاده
به من هم همکاران میگن قرص چربی حتما بخور
بعضی وقتها هم قرص قند همسر را کش می رم و می خورم

سلام
بله گرفتم. خیلی هم راحت بود
خودمم فکر میکنم از مایع درونی گوش باشه
وای وای من یه عالمه بدهی دارم نمیدونم چطور بگیرم همه رو
ماشالله به شما ان شاالله ازتون قبول باشه
آخه قرص خوردن بدون تجویز پزشک کار درستی نیست

سمیرا سه‌شنبه 25 مهر 1402 ساعت 14:47

چکاپ رو بدید حتما ولی بعد از اینهمه فشار و خستگی و تحمل بیماری، چون بدنتون ضعیفه، تصمیم بر روزه گرفتن کار منطقی نبوده عزیزم روزهایی که بدنتون توانایی داره و سرحالید، گزینه مناسب تری برای روزه گرفتن هستن، به هر حال به نظرم برای خدا نگهداری از سلامتی کم از روزه گرفتن نیست

بله باید حتما یه چکاپ کلی بشم. سرماخوردگی های پشت هم و این همه وقت مهمونداری اذیتم کرد
راستش سمیرا جان هر سال هی امروز و فردا کردم و نگرفتم و این همه بدهی بالا آوردم. اگه همون سال بلافاصله یا روزهای کوتاه میگرفتمشون الان اینقدر معذب و نگران نبودم
میرم یه چکاپ میدم اگه چیزی نباشه باید حتما برای این مسئله فکری بکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد