عیدتون مبارک

تو این یک  هفته آخر ماه مبارک دوتا افطاری فورس دادم 

ساعت ۱.۵ بعدازظهر تصمیم گرفتم افطاری بدم به دو گروه و خیلی شیک و مجلسی هم ادا شد. فکر کنید اذان ظهر قم بودم تصمیم گرفتم دعوت کنم بعد راهی تهران شدم و سریع دست به کار شدم هیچی هم تو خونه نداشتم از راه رسیدم رفتم خرید و بعد هم خودم موندم چطور دو جور غذا با همه مخلفاتش رو آماده کردم . یکیش رو هم روز یکشنبه ساعت یک  یهو تصمیم گرفتم و وقتی اوکی دادن تازه شروع کردم به پخت و پز باز هم دو جور غذا و سفره افطار هم که کلا با شام و ناهار زمین تا آسمون فرق داره.  البته که آخر شب رسما رو به موت بودم. ان شاءالله قبول باشه 

+از سحر تا حالا ۸ جزء قرآن رو که عقب بودم رو خوندم هنوز جزء سی باقی مانده که ان شاءالله روز عید میخونمش. قشنگ سرگیجه گرفته بودم این صفحات آخری رو 

+ اگه دخترم تهران بود حتما یه برنامه سفر برای این چند روز تعطیلی میریختیم اما اونا برای دیدار با فامیل که نتونستند برای تبریک سال نو برن رفتند کرمان . منم کلا تنهایی سفر رفتن رو نمی‌پسندم پس بنابراین خونه میمونیم و میگذرونیم 


عیدتون مبارک دوستان گلم .طاعاتتون قبول حق . تعطیلات خوبی داشته باشید و در کنار خانواده خوش بگذره 


بعدا نوشت: ساعت ۱۲.۳۰ شب و من تنها تو خونه. همسرم که از ساعت ۴ رفته و هنوز نیومده البته گفت افطاری دعوتم یکی دوبار هم زنگ زد و احوالم رو پرسید پیامکی هم عید رو تبریک گفت ولی میدونم که دو روز آینده هم به شدت سرگرم دید و بازدید عید خواهد بود چون دوستان عربش به شدت به عید فطر اهمیت میدن و مراسمات جالبی دارن 

پسرمم تا عید رو اعلام کردند لباس پوشید و رفت بیرون با دوستاش باشه. واقعا بعضی وقتا کفرم در میاد و میگم مثلا اگه الان من میخواستم تا این وقت شب رو بیرون باشم و با دوستام باشم آیا اونا هم‌ این پذیرش رو داشتند ؟؟؟ چقدر احساس تنهایی میکنم. هیچ دلخوشی و سرگرمی ندارم از صبح تا شب تو خونه خودم رو سرگرم کارهای خونه میکنم و روزها تکرار مکررات.

 بعد آقای موزون برنامه می‌سازه و میگه اگه نق بزنی ناشکری کردی و اون دنیا با گرز گران خدمتت میرسن 

هییییی !!! خدایا شکرت 



نظرات 11 + ارسال نظر
گیل‌پیشی چهارشنبه 29 فروردین 1403 ساعت 23:46 http://Www.temmuz.blogsky.com

سلام خانوم مهندس عزیزم. خوبید؟
بیشتر برامون بنویسید. دلمون تنگه

سلام مهربان بانو شکر خدا خوبم
والا همش روزمرگیه و چیز قابل عرضی ندارم
ولی چشم سعی میکنم بیشتر بنویسم

زینب شنبه 25 فروردین 1403 ساعت 20:43

وای خدایا
چشمام روشن شد دیدم دوباره نوشتین

سلام زینب جان
ممنون عزیزم
چشمات روشن به انوار الهی

لیلی جمعه 24 فروردین 1403 ساعت 16:26 http://Leiligermany.blogsky.com

مادر ستون خونه است نمی تونه بره بیرون

بله لیلی خانم شما درست می فرمایید

قره بالا پنج‌شنبه 23 فروردین 1403 ساعت 22:36

عیدتون مبارک

ماشالا بهتون
قبول باشه


مگه قراره فقط به اونا خوش بگذره؟
کاش شما هم با دوستاتون می‌رفتید بیرون

ممنون عزیزم

بله از اول فقط قراره به اونا خوش بگذره
من تو شادی هاشون شریک نیستم حتی بعد از شادی و تفریح نمیان بگن کجا رفتند و چکارها کردند
من فقط تو غم و غصه و درد و رنجشون شریکم

با کدوم دوستام برم بیرون!؟؟ مجردا که برنامه خودشون رو دارند و کمتر با متاهل جماعت قرار مدار میذاره و متاهل ها هم دقیقا همین مشکل من رو دارند

رضوان پنج‌شنبه 23 فروردین 1403 ساعت 19:47

مشکل اینه که جمعیتتون کمه . اگه جمعیتتون زیادتر بود اینقدر احساس تنهایی نمیکردید

اصلا حرفتون رو قبول ندارم
حتی اگه یه دوجین بچه هم داشته باشی آخر و عاقبتت تنهاییه


حالا فقط یه دونه بیشتر از من داری هاااااا دور برداشتی !؟

گیل‌پیشی چهارشنبه 22 فروردین 1403 ساعت 15:01 http://Www.temmuz.blogsky.com

سلام خانوم مهندس عزیزم. خوبید؟
عیدتون مبارک.
هزار ماشاالله کدبانو هستید.
مسافرت تنهایی هم یه جور لذت داره ها. کاش می‌رفتید سفر
راستی بانو جان می‌خواستید دنبال کار پاره‌وقت باشید، واقعا خونه نشینی اذیت کننده‌ست. من رو که خیلی عذاب میده.

سلام مهربون
بر شما هم مبارک
نه بابا کدبانو نیستم یه خورده فرزم همین
منظورم از تنهایی این نبود که خودم تنها برم سفر. ما کلا جمعیتی سفر کردن رو دوست داریم یعنی هیچ وقت خانوادگی جایی نمیریم حتما چند نفر دیگه رو هم همراه میکنیم

کلا دیگه دنبال کاری نیستم که بخوام مثل گذشته یه ساعت مقرر از خواب پاشم
باید یه کار خونگی که همه چیش بیارزه رو دست بگیرم

سلام چهارشنبه 22 فروردین 1403 ساعت 14:07

با درود
خدا قبول کند
هم روزه و هم نماز و هم اون هشت جز قرآن را
اما هشت جز قرآن خواندن خدایی اش سخت است
من نیم جز را همزمان با شبکه ی قرآن بعد نماز صبح می خواندم
وقتی پلکم سنگین می شد
می خوابیدم بقیه اش هم از طریق گوشی گوش می دادم
برنامه زندگی بعد زندگی را هم دیدم
گوینده که تعریف می کرد
همراهش گناهانم یکی یکی ظاهر می شد و عذابش را حس می کردم
خدا به دادمون برسد

سلام و درود
از شما هم قبول باشه
نمیدونم چه انرژی داشتم که عقب ماندگی خودم رو جبران کنم بنابراین از هر فرصتی استفاده کردم و ۸ جزء رو تموم کردم (البته بگم خودم قائل به این موضوع هستم که این سبک قرآن خوندن نتیجه آنچنانی از نظر روحی نداره و شاید ارزش معنوی داشته باشه ولی چون اول ماه نیت کرده بودم ختم کنم باید پای حرفم می موندم که خداروشکر خدا توفیق داد و انجام شد)

این برنامه زندگی پس از زندگی واقعا جزو معدود برنامه هایی است که من به خاطرش هر کار می کردم که موقع پخشش شش دونگ حواسم بهش باشه و خدایی تلنگر خوبیه
الهی آمین

رضوان چهارشنبه 22 فروردین 1403 ساعت 12:09 http://nachagh.blogsky.comy

سلام خانم مهندس.چه ماه رمضان پر برکتی.عیدتان مبارک

سلام بر رضوان بانوی صبور و مهربان
ممنون عزیزم به همچنین

فاضله چهارشنبه 22 فروردین 1403 ساعت 09:49 http://1000-va2harf.blogsky.com

سلام عید شما مبارک
کلا زمونه عوض شده
سخت نگیر

سلام ممنون
سخت نگرفتم که شدم این
اگه سخت گرفته بودم منم برنامه‌های تفریح و گردش های دوره ای رو برای خودم ردیف می کردم

سمیرا چهارشنبه 22 فروردین 1403 ساعت 01:02

بانو جان عیدتون مباااارک آخرش خیلی بامزه بود والا ما که هر چی این برنامه رو دیدیم، خدایی گرز گران واسه آقایونی بود که ناز خانوماشونو نکشیده بودن افطاری ها و ختم قرآن هم قبول باشه ان شاءالله شما هم واسه خودتون برنامه درست کنید با دوست هاتون برید گردش ماچ و بغل محکم براتون فرستادم

سلام سمیرا بانو بر شما هم مبارک
والا حقیقتیه. شنیدی میگن بهشت زیر پای مادرانه از اون ورم میگن اکثر اهل جهنم رو زنان تشکیل میدن ؟
اینم قبول دارم تو محیط خانواده های سنتی به زن زیاد ظلم شده و میشه ما نسل سوخته ایم سمیرا جان تا ما کودک و جوان بودیم مرد سالاری بود و پدر سالاری حالا که خودمون والد و والده شدیم شده فرزند سالاری
ممنونم از شما هم قبول باشه
راستش دوستان من اکثرا متاهلن دقیقا مشکل من رو دارند یعنی مدیریت منزل و تربیت بچه و البته سایر محدودیت ها باعث میشه هیچ گردش و تفریحی در کار نباشه
قربان محبتت عزیز دلم. از پشت صفحه گوشی مهر و محبت و صدق و صفات قابل درک و لمسه الهی همیشه سلامت و سعادتمند باشید

Fall50 چهارشنبه 22 فروردین 1403 ساعت 00:08

سلام خانم مهندس عیدتون مبارک طاعات قبول

سلام فال عزیز
ممنونم . الهی عاقبت بخیر باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد