حلال کنید

به قرار اطلاع شب و بیست و یکم دو تا داعشی رو هنگام ورود به حرم حضرت معصومه دستگیر کردند . من و پسرم هم تو حرم بودیم. حرم جای سوزن انداختن نبود 

الان هم در حال ورود به حرم هستم. امشب تنها هستم 

از همگی التماس دعا دارم. همتون رو در نظر خواهم داشت و حاجاتتون رو خواهم خواست. بهترین ها در تقدیرتان باد

اگه احیانا اتفاقی افتاد لطفا حلال کنید 

نظرات 10 + ارسال نظر
رضوان سه‌شنبه 21 فروردین 1403 ساعت 20:47

ان شالله همیشه سلامت باشید و سایه تون بالا سر خانواده

ممنونم
به همچنین

قره بالا جمعه 17 فروردین 1403 ساعت 12:25

ممنونم خانم مهندس جانم

خدارو شکر

گیل‌پیشی پنج‌شنبه 16 فروردین 1403 ساعت 23:59 http://Www.temmuz.blogsky.com

فداتون بشم. ارادتمندم. دل به دل راه داره

عزیزی

قره بالا چهارشنبه 15 فروردین 1403 ساعت 21:36

خوبید خاتون جانم ؟؟؟
التماس دعا
قبول باشه

ممنون خوبم
خداروشکر شب بیست و سوم هم به خیر گذشت
ممنون . دعاگوتون بودم

لیدا چهارشنبه 15 فروردین 1403 ساعت 17:36

عجب ...سالها پیش هم تو حرم امام رضا بمب گذاشتن

خدا لعنتشون کنه
البته چند سالی هست که تمام خیابان های اطراف حرم کلا سنگ فرش شده و عبور و مرور ماشین هم ممنوع شده و تمام ورودی ها به سمت حرم بازرسی شدید داره اینه که امنیت برقراره

گیل‌پیشی چهارشنبه 15 فروردین 1403 ساعت 16:06 http://Www.temmuz.blogsky.com

خدا عمر با عزت عطا کنه به شما و عزیزانتون.
قربان شما‌. تلالو قلب پاکتون حتی از پشت صفحه مجازی حس میشه

ممنونم عزیز دل به همچنین
خیلی دوسِت دارم مهربون

سلام چهارشنبه 15 فروردین 1403 ساعت 11:23

با درود
التماس دعا
پناه بر خدا باید برد
دعا کنید که عوامل ایجاد این فقره های ضاله ریشه کن بشوند

سلام
دعاگوتون بودم
الهی آمین. خدا ریشه ظلم همه ظالمان عالم رو بکنه

فاضله چهارشنبه 15 فروردین 1403 ساعت 09:25 http://1000-va2harf.blogsky.com

سلام خوبین

سلام عزیز
بله شکر خدا خوبم

سمیرا چهارشنبه 15 فروردین 1403 ساعت 01:04

ان شاءالله سلامت باشید ولی عقل حکم میکنه جایی که خطرناک شده رو ترک کنید بانو جانم من خودم به حضرت معصومه خیلی ارادت دارم و ازشون حاجت گرفتم از اینجا به حضرت معصومه و به شما سلام عرض می کنم در پناه خدا باشید ان شاءالله

سلام سمیرا جان
دعاگوتون بودم مخصوصا
راستش چند سالی بود احیای حرم رو نرفته بودم واقعا دلم نمیخواست از دستش بدم
قطعا سلام شما رو دریافت کرده اند ان شاءالله حاجت روا
ممنونم از اینکه هستید

گیل‌پیشی سه‌شنبه 14 فروردین 1403 ساعت 22:33 http://Www.temmuz.blogsky.com

خانوم مهندس کاش نمی‌رفتید.
خدا حافظ شما و مردم باشه.
ایشالا حاجت‌روا باشید

نترس عزیز دلم من لیاقت ندارم همچین جایی کشته بشم
ان شاءالله
خیلی به یادت بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد