قهر شش ماهه :)

تقریبا حدود شش ماهه که از اینجا قهر کردم و دیگه دلم نخواست بنویسم

دلم برای اینجا و دوستانم تنگ شده بود شاید از این به بعد بیشتر حوصله کنم بنویسم

تو این مدت فقط سه تا از دوستان وبلاگی احوالم رو می پرسیدند (گیل پیشی نازنین، سمیرا جان دوستی که وبلاگ نداره که با کامنتاش یا ایمیلاش منو خوشحال می کرد و خانم دکتر قره بالا عزیزاز صیمیم قلب دوستون دارم و هر وقت یادتون افتادم براتون دعا کردم

تو این مدت به خیلیا سرزدم و کامنت گذاشتم ولی فقط همین عزیزانی که در بالا نام بردم جویای احوالم بودند هزاران بار تشکر می کنم ازشون 


از این به بعد اگه وقت و حوصله یاریم کرد می نویسم. البته اگه دوباره زندگیم به تلاطم نیوفته 

 تمام نوشته های قبلی رو موقتا از دسترس خارج کردم اما  اگه مطلبی مرتبط با نوشته های قبلی بود لینک می کنم و دوباره در دسترس قرار میدم 


راستی سال نو مبارک. نمازه و روزه هاتون قبول. 


بعدا نوشت: نه مثل اینکه واقعا حوصله نوشتن ندارم از دیروز که پست گذاشتم تا همین الان (روز دوشنبه ساعت ۷) فقط یکی دوبار یادم اومده قهرم تموم شده 

نظرات 12 + ارسال نظر
خانم خونه پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:34

سلام خاتون بانو
چشممون روشن شد
خوش برگشتی

سلام مامانی
چشمتون روشن به انوار الهی
ممنونم

آرام چهارشنبه 29 فروردین 1403 ساعت 11:00

خوش برگشتید بانو. اتفاقا من همیشه شما رو میخونم ولی چون سرکارم دیگه نمیرسم پیام بذارم یا همش یه کاری برام پیش میاد.امیدوارم سال خیلی خوبی در پیش داشته باشید و از این به بعد همش سلامتی باشه و خوشی و سفر و خرید و سیاحت و زیارت عزیزم

خوش آمدید آرام جان . ممنون که وقت میذارید و مطالب منو می خونید منم همین آرزوهای خوب رو برای شما دارم
اگه ایمیل یا وبلاگ دارید آدرس بذارید

سعیده چهارشنبه 15 فروردین 1403 ساعت 07:26

سلام خاتون جان
عیدتون مبااارک.. سال خوبی باشه براتون

من چند باری میخواستم پیامک بدم ولی روم نمیشد
خوش برگشتید

سلام سعیده جان
سال نو بر شما هم مبارک
ممنونم عزیز لطف داری

رضوان سه‌شنبه 14 فروردین 1403 ساعت 19:43 https://nachagh.blogsky.com/

سلام خاتون عزیز.سال نو و ماه مبارک رمضان را تبریک میگم.خوشحالم مصمم شدید برگردید به نوشتن وبلاگ تان.قدر بدانید نوشتن را قبل از آنکه دیگر امکان نوشتن نبود.من هم هر چند کلمه نمی یابم برای بیان اندرونیات ولی به روز می کنم وبلاگ را.

سلام بر شما رضوان بانو
بر شما هم مبارک. عبادات مقبول حق
اره نوشتن آدم رو خالی میکنه. در ضمن خیلی چیزا رو آدم فراموش می کنه ولی نوشتن خاطرات این خاصیت رو داره که به یاد بیاریم
همیشه پاینده باشید

سلام سه‌شنبه 14 فروردین 1403 ساعت 18:19

با درود
خب وقتی پست توبه را دیدم و خوندم
حدس زدم تعاریف از زندگی ممکنه برای آدم دستاورد منفی داشته باشد
من که خودم به نظر اعتقاد دارم و دیگه از زخم زبان
گاه گاهی هم که دعا در حق بیماران می کردم و البته می کنم همسر شما هم مد نظرم بود
شاد باشید

سلام عمو مهربان
خودم همین فکر رو میکنم‌
تو سفر کربلا یکی از این خانمایی که با نگاه کردن به زبان و کف دست و...بیماری ها رو تشخیص میدن همه خدمه سالن رو یه ویزیت مجانی کرد به محض اینکه منو دید اولین چیزی که بهم گفت، گفت خیلی تو چشمی مراقب باش بعد چیزای دیگه رو گفت
شما لطف دارید. خداوند بهتون عزت و سلامتی و طول عمر عطا کنه

قره بالا سه‌شنبه 14 فروردین 1403 ساعت 17:37

چقدرررررررررررر خوشحال شدم برگشتید
هی میومدم این چند وقته به در بسته می‌خوردم

ممنون عزیز دلم.
شرمنده خانم دکتر جان

سمیرا سه‌شنبه 14 فروردین 1403 ساعت 14:44

سلام بر شما سال نو شما هم مبارک خیلی خیلی خوش برگشتین جیغ و بغل و هورا ان شاءالله همیشه سلامت و دل خوش باشید ممنونم بابت لطفتون

سلام سمیرا جان . شما خیلی خوش قلب و مهربونی
ان شاءالله که سال خوبی رو پیش رو داشته باشید و همیشه سلامت و سعادتمند باشید

نسیم سه‌شنبه 14 فروردین 1403 ساعت 09:31

خوش برگشتی

ممنون نسیم جان

Fall50 دوشنبه 13 فروردین 1403 ساعت 00:56

سلام.سال نوخودتون هم مبارک وطاعات قبول. گاهی صحفه تون رو چک می کردم ببینم برنگشتید. وامشب دیدم پست گذاشتید. خوشحالم برگشتید

ممنون عزیز دل
لطفتون مستدام
منور کردید کلبه کوچک منو

فاضله یکشنبه 12 فروردین 1403 ساعت 17:07 http://golneveshteshgh.blogsky.com

رسیدن بخیر

ممنون شاعره عزیز و دوست داشتنی

گیل‌پیشی یکشنبه 12 فروردین 1403 ساعت 15:42 http://Www.temmuz.blogsky.com

سلام خانوم مهندس. خوبید؟
خیلی خوش برگشتید. ناراحت بودم وبلاگتون رو حذف کرده بودید.
قربون شما، شما لطف دارید. با وجود مشغله‌ها و ترک وبلاگ باز هم بهمون سر می‌زدید.
برای خودتون و عزیزانتون سلامتی و شادابی آرزو می‌کنم. عیدتون مبارک باشه

سلام گیل پیشی مهربون
شکر خدا بد نیستم
حذف نکرده بودم میخواستم یه سرو سامون بهش بدم برای همین موقتا از دسترس خارج کردم
نه به اندازه شما معرفت نداشتم شرمنده
قربان محبتت همیشه به خاطر دوستی با خوش قلبی چون شما افتخار کردم

زهره یکشنبه 12 فروردین 1403 ساعت 12:56 https://shahrivar03.blogsky.com/

سلام
چه خوبه که برگشتید
ان شا اله سال جدید بهتر از سال‌های رفته باشه

سلام زهره جان
ممنونم بانوی مهربان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد