معجزه میخک

چند روزه گه گداری دندونای سمت راستم درد میگیره . هی میگره و ول میکنه . برای همین زیاد بهش اهمیت ندادم ... چون چندتا دندون پرکرده دارم گفتم لابد سردو گرم خوردم دلیل دردش همینه 

اما پریشب تا صبح از درد دندون خوابم نبرد... حدودای ساعت 2.5 شب بود که یادم اومد که در مورد مسکن بودن میخک زیاد گفته اند... در دندون پزشکی هم زیاد ازش استفاده میشه ...  پاشدم دوتا دونه میخک رو گذاشتم روی دندونم هی فشار دادم . همین جور تو دهنم نگه داشتم... بعد از یکی دو ساعت درد دندون کلا قطع شد  اما من دیگه بی خواب شده بودم و تا خودِ صبح چشم روهم نذاشتم

درد دندون ساکت شد و تا حالا که دیگه نیومده سراغم ... واقعا معجزه کرد. اما نباید به این معجزه دل خوش باشم باید برم دندون پزشکی 



+ به این نتیجه رسیدم که وقت گذاشتن برای یه عده و اهمیت دادن بهشون چه در فضای وبلاگ ، چه در فضاهای مجازی دیگر و چه واقعی  خریت محضه باید اون عده رو به طور کل از زندگیت حذف کنی و جوری رفتار کنی که نه خانی اومده و نه خانی رفته ...


+ اوه فکر کنم زلزله شد... ساعت 10.29 چقدرم شدید بود 

نظرات 8 + ارسال نظر
خاتون یکشنبه 17 اردیبهشت 1402 ساعت 19:29 http://bakhtekhabaloodeman.blogta.com

همیشه گفتم و میگم آدمهای مجازی،مجازی هستن.خیلیا ناراحت میشن کلی واقعا همینن دیگه هاع؟خودتونو ناراحت نکنین و دوری کنید از آدمایی که رو مختونن.

من حسش نکردم.یعنی دوروبریا هیچکس.ولی تو کانال کرج نوشته بودن حسش کردن

نه خاتون جان . من دوستانی از تو همین وبلاگ پیدا کردم که بعد از ده سال هنوز باهاشون ارتباط دارم باهم مسافرت رفتیم . تو غم و شادی هم شریک بودیم . عروسی و تولد بچه هاشون رو دیدیم. ولی همه اینجوری نیستند یه عده رو وقتی شناختی باید بذاری کنار

زلزله پرقدرتی نبود ولی من خیلی خوب حسش کردم

گیل‌پیشی یکشنبه 17 اردیبهشت 1402 ساعت 10:26 https://temmuz.blogsky.com/

زنده باشید. ممنون از محبتتون.
خداروشکر مراقب خودتون هم باشید. تونستید برید یوگا، آرام‌بخشه.

ممنونم گیل پیشی با محبت
سعی خودم رو میکنم از امروز یه تصمیماتی گرفتم امیدوارم به نتیجه برسم . ان شالله بعداز مدتی راجع بهش مینویسم

گیل‌پیشی شنبه 16 اردیبهشت 1402 ساعت 17:29 https://temmuz.blogsky.com/

سلام خانم مهندس عزیز.
چقدر زود به زود دلم برای نوشته‌هاتون تنگ میشه.
دندون دردتون بهبود پیدا کرده؟ خانواده خوبن؟
خداقوت و خسته نباشید.
براتون سلامتی و انرژی دوچندان آرزو می‌کنم.

سلام عزیز دل
قربون محبتت . دلتنگیتو عشقه
آره خداروشکر از اون شب به بعد دیگه سراغم نیومد امیدوارم فعلا دندون پزشکی نیاز نباشه که اصلا حوصله ندارم
ممنون عزیزم
همچنین برای شما این آروز رو دارم

رضوان جمعه 15 اردیبهشت 1402 ساعت 22:07 https://nachagh.blogsky.com/

سلام.درد دندون به شکل معجزه آسا با میخک بهبود یافته و چه بوی خوبی هم میده.خدا را شکر که بهتر شدید.این روزها انرژی شما همه هزینه شده برای مشکلات موجود و لبریز شده اید مراقب خودتان هم باشید.هم پرستاری کنید هم کارهای منزل هم ترتیب سفر کوتاه را بدین هم غصه بخورید با یه دست دوهندوونه را بلند کردن؟!

سلام و درود
بله بوی خوبی داره میشه تو چای هم ازش استفاده کرد. ممنونم
راستش اینقدر بیماری همسر گرفتارم کرده دیگه از خودم غافل شدم و چاره ای هم نیست باید با قدرت ادامه داد تا از این پیچ سخت زندگی سربلند بیرون بیام

گیل‌پیشی جمعه 15 اردیبهشت 1402 ساعت 12:42 https://temmuz.blogsky.com/

سلام خانم مهندس، مادر و همسر مهربان و فداکار.
دندون درد خیلی سخته تحملش. حتما تا به ریشه آسیب شدید وارد نشده، برید دندون‌پزشکی. از غصه و اعصاب هم دندون خراب میشه.
ممنون که نوشتید، میخک، یادم می‌مونه.

بلا به دور باشه. الان به سایت سر زدم، ۳‌.۹ ریشتر بوده. خدا بخیر گذرونده. شدتش کم بوده.

سلام بر گیل پیشی مهربان و زیبا روی
دندون درد من هنوز به نقطه ای نرسیده که وادارم کنه برم دکتر خودمم فکر میکنم دردش ناشی از اعصابه چون هیچ نشونه ای از پوسیدگی نداره
خواهش میکنم خوشحالم که مفید بوده
بله زلزله شدید نبود ولی من خیلی خوب حسش کردم

قره بالا جمعه 15 اردیبهشت 1402 ساعت 11:56 http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

منم دیروز موقع غذاخوردن دندون درد شدیدی گرفتم، اشکم داشت درمیومد
تپل کلی دعوام کرده که چرا نمیری دندونپزشک، فکر کردی خودش درست میشه؟



شما متوجهش شدید؟
من اصلا چیزی نفهمیدم

به نظرم هیچ دردی رو نباید بی خیال از کنارش رد شد خصوصا دندون که اولین بخش دستگاه گوارشه وقتی نابود بشه همه چی نابوده

بله خیلی واضح حسش کردم . روی صندلی پشت میزم نشسته بودم و داشتم پستم رو مینوشتم که حس کردم انگار یکی هولم داد بعد نگاه کردم به استند گلدونا دیدم داره تکون تکون میخوره

قره بالا جمعه 15 اردیبهشت 1402 ساعت 10:46 http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

دندان درد خر است
تامام


تهران زلزله شد؟؟؟

واقعا خراست
کلا دردهای ناحیه سر و صورت خیلی وحشتناکه

بله انگار درست فهمیدم زلزله بود الانم تو خود بلاگ اسکای خبرش رو دیدم

فاضله جمعه 15 اردیبهشت 1402 ساعت 10:36 http://golneveshteshgh.blogsky.com

حق با شماست آدما غربال کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد