استان به استان

دندون دردم رو که چند وقت پیش راجع بهش گفتم روز دوشنبه به اوج رسید و به ناچار به پزشک مراجعه کردم که دوتا از دندونای عقل پوسیدگی شدید داشت و چون نزدیک عصب بود مجبور به جراحی شدم . واقعا فلسفه وجودی دندونای عقل رو نمیدونم وقتی که میخوان دربیان یه مصیبتی داریم وقتی هم که فاسد میشن مصیبتشون چند برابر میشه هیچ کارایی هم انگار ندارند چون به محض خراب شدن دکتر میگه بکش بندازش دور . دکتر بیچاره شد تا دندونام رو کشید قشنگ عرق از سر و روش می بارید حالا فکر کنید من زیر دست دکتر چه حالی داشتم 

الان شش روزه جراحی کردم هنوز صورتم ورم داره . فقط با چنگال میتونم غذا بخورم . کمی که عصبی میشم دردم بیشتر میشه و ...

دو روز اول هم که نه حرف میزدم و نه چیزی می خوردم فقط میتونستم با درد و ناله کمی بستنی بخورم 

ورزش یوگا رو که خیلی خوب داشتم پیش میرفتم با این عمل جراحی به فنا رفت (اینم یکی از خواص دندون عقل ) حالا دوباره کی همت کنم شروع کنم خدا داند

  

 

از روز جمعه تصمیم گرفتیم بیایم قم و فعلا موقتی اینجا باشیم تا تکلیف عمل جراحی همسرم روشن بشه .(یکی از همکارانم هر وقت زنگ میزنه ازم سوال میکنه کدوم استان تشریف داری !! میگم فلان استان . میگه تو خودت یه مارکوپولویی . هر وقت زنگ زدم یا کرمان بودی یا قم بودی یا تهران یا شمال.  شما مدام استان به استان میشی)

مستاجرمون خداروشکر خانه دار شد و داره اسباب کشی میکنه . درست از شب عروسی شون از اردیبهشت سال 98 ساکن طبقه اول شدند و تو این مدت خونه ما بودند زوج بسیار آرومی بودند گرچه تو این چهار سال ما اینجا نبودیم که باهاشون حشر و نشر داشته باشیم اما الان که دارند وسایلشون رو جمع می کنند من یه غم بزرگ تو دلمه حس می کنم دلم براشون تنگ میشه بودنشون یه دلگرمی بود برامون . همسرم اصلا به مستاجر اعتقادی نداره میگه وقتی خونه ای که خودت توش ساکنی بدی دست مستاجر خودتم مستاجر میشی .چون خودمون این چند ساله نبودیم و فقط هرازگاهی برای تعویض روحیه و زیارت میومدیم و برای این که خانه امنیت داشته باشه داد دست مستاجر . برای همین اینا که برن دیگه مستاجر بی مستاجر.

همسر از همین امروز داره دنبال رنگ کار میگرده و کاغذ دیواری انتخاب می کنه که پایین رو روبراه کنه و مثل گذشته تجهیزش کنه برای مهمانان شهرستانی . البته پایین که خالی بشه خیلی از وسایل اضافی که الان تو طبقه خودمون هست منتقل میشه اونجا و برای من خیلی بهتره ولی  خب از یه جهت دیگه هر ازگاهی باید برم پایین  برای نظافت

اینجا صد برابر بهتر از تهرانه . دوستی ها خالصانه تر، هوا پاک و پاکیزه، تردد راحت تر، ترافیک هست ولی هرگز به تهران نمیرسه، دسترسی به امکانات راحتتر، از همه مهمتر روابط انسانی به مراتب بهتر از تهرانه، (جمعه شب یکی از دوستان به محض اینکه متوجه شد داریم میاییم قم برای شام دعوت کرد)  اینجا خونه حیاط دار داریم و بسیار دلبازتر و بزرگتر از تهرانه که خودش تو روحیه آدم اثر داره . همسایه ها از حال هم با خبرند در شرایط بحرانی واقعا به هم کمک می کنند اینجا همسر هم روحیه اش بهتره .مدام  در رفت و آمده .  

 تو تهران واقعا حبس بودیم . به هرحال تصمیم جدیدمون اینه تا ببینیم خدا چی  می خواد شاید مجبور شدیم دوباره برگردیم تهران 


پسرم رو تو مدرسه قبلی ثبت نام کردم ببینیم این سال آخری این مدرسه چه گلی به سر مون میزنه . راستی مدرسه یه استخر خیلی خوب و تمیز و خلوت داره و برای والدین هم تخفیف ویژه! در اسرع وقت ثبت نام میکنم و مثل سالهای گذشته سه روز در هفته میرم استخر امیدوارم مشکل پوستی پیدا نکنم . در کنارش یوگا رو هم ادامه میدم باشد که رستگار شوم 

از حال بدم بگم که همچنان همانطور افسرده و پریشانم . روز جمعه که شام دعوت شدیم از اول مهمونی تا آخرش کنار صاحب خونه زار زدم و گریه کردم طفلکیا مثلا میخواستند دور هم خوش باشیم ولی من کوفتشون کردم . اونا هم همراه من اشک ریختند ولی خیلی بهم توصیه کردند برم پیش روان شناس اما من میدونم به این راحتی ها حال دلم خوب نخواهد شد فقط مرگ میتونه منو رها و آزاد کنه ...


پی نوشت : یه سری آدم لمپن بی سواد و بی چاک و دهن و مریض روحی تو بلاگ اسکای وجود داره که فکر میکنند خیلی شاخن برای همین نشستن سرک می کشند تو وبلاگا و بعدشم شکر اضافی می خورند برای این قبیل ارازل و اوباش و مریضای روانی  بلاگ اسکای عمیقا شفای عاجل آرزو میکنم 




نظرات 11 + ارسال نظر
رضوان جمعه 2 تیر 1402 ساعت 08:11 http://nachagh.blogsky.com

خاتون عزیز مراقب عواقب سو حساس بودن خود باشید.هریک زما یه جور بیمارشدیم

خیلی تلاش میکنم مراقب باشم اما گاهی نمی شود که بشود

گیل‌پیشی سه‌شنبه 30 خرداد 1402 ساعت 15:14 http://Www.temmuz.blogsky.com

سلام خانوم مهندس عزیزم. در چه حالید؟
انگار کامنتم واسه این پست ثبت نشده.

سلام عزیزم . شکر بد نیستم
نه ببخشید فرصت نکردم بیام کامنتا رو تایید کنم

فاطمه سه‌شنبه 30 خرداد 1402 ساعت 05:58 https://4seasoninlife.blogsky.com/

سلام دندون کشیدن اونم عقل واقعا سخته دفعه آخر که چهارمین را کشیدم ده روز درگیرش بودم تازه جراحی نداشت فقط ریشه کج بود.
خوشحالم که محل سکونت جدیدتون را دوست دارید.امیدوارم هر هستید حال دلتون خوب باشه ،
احتمالا این استخر مشکل پیدا نکنید چون نیمه خصوصیه امیدوارم سطح بهداشتشم خوب باشه

سلام عزیزم
آره دندون عقل تعرفه هاشم نسبت به دندونای دیگه بالاتره چون کشیدنش واقعا سخته
ممنون عزیزم . دعا کنید حال روحیم خوب بشه برام فرقی نمی کنه کجای دنیا ساکنم
استخر مدرسه رو سال 96 و 97 استفاده می کردم مشکل پوستی پیدا نکردم امیدوارم هنوز هم همون کیفیت رو داشته باشه

قره بالا دوشنبه 29 خرداد 1402 ساعت 18:43 http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

دندون درد آدمو نابود میکنه رسما
امیدوارم زودتر بهتر بشید


خونه قدیمی نو مبارک


ان شاء الله هم خودتون هم همسر زودتر خوب بشید
بنویسید روحیه عالیه

بیچاره شدم بخدا الان 8 روزه !! من هنوز نمی تونم دهنم رو باز کنم و قاشق دهنم بذارم

قدیمی نو رو خیلی خوب اومدی
به امید اون روز

محیا دوشنبه 29 خرداد 1402 ساعت 14:25

اره منم مسافر بودم مطمئننا جای خوبم زیاد داره..

بله جاهای قشنگ زیاد د اره
اگه تو چند سال اخیر نیومدین کلا اطراف حرم عوض شده و خیلی شیک تر از قبلش شده

طیبه دوشنبه 29 خرداد 1402 ساعت 12:21 http://parandehdararamesh.blogfa.com/

سلام مهندس مدیر جونم
امیدوارم الان بهتر شده باشی
خب خوبه که اومدید قم
هرکاری داری به من بگو
من هستم و برای تو همیشه وقت دارم
بیا با هم حرف بزنیم(اگه درد دندونت اجازه میده و خوب شدی)
بیا خونه مون تورو خدا یا بیا بیرون قرار بذاریم .البته الان بیرون قارا مدار میذارن .مد شده.ما هم بریم یه جایی با هم.حرم یا یه کافه؟ نظرت چیه؟
کی بهت زنگ بزنم؟ عصر نوبت یه دکتر دارم.بعدش بهت زنگ بزنم یا قبلش؟
شوهرت خوب میشه زهرا.مطمئنم.یادته شوهر منم همین بیماری گرفته بود.
زهرا خودم رو یادته؟ الان هم ظاهرم ببینی باورت نمیشه من مریض بودم یه روزی اونم در اون حد؟
زهرای مهربونم دلم برات یه ذره شده

سلام طیبه عزیزم
قربون محبتت برم عزیزی
دلم میخواد یه دیدار داشته باشیم و از این به بعد بیشتر ببینمت اما نمیدونم شما شرایطت چه جوریه شما الان شاغلی و من بیکار پس شما باید وقتت رو تنظیم کنی
هر جا و هر ساعتی بگی سعی میکنم بیام دلم برات یه ذره شده
امیدوارم خوب بشه . الان که عوارض خیلی اذیتش می کنه . اینقدر که جایی نمی تونه بره . پاهاش خیلی اذیتش می کنن
بله دیدم چقدر مشکل و ناراحتی داشتی امیدوارم الان خوب شده باشی و این بار که ببینمت شادابی رو تو چهرت ببینم
در اسرع وقت بهت زنگ میزنم و قرار و مدار رو باهات میذارم عشقم

گیل‌پیشی دوشنبه 29 خرداد 1402 ساعت 12:04 http://Www.temmuz.blogsky.com

سلام خانوم مهندس عزیزم. خوشحالم که پست جدید گذاشتید.
ایشالا مشکل دندون که با زودی رفع میشه، دوباره یوگا رو پیگیری کنید.
ان‌شاالله حال همسرتون عالی بشه، نیاز به جراحی هم نباشه.
تا مهرماه که مدرسه پسرجان باز میشه، لذت ببرید تو قم

سلام گیلی عزیز و مهربون .
بله الان خیلی بهترم گرچه اذیتم کرد. فکر می کنم دندون بالایی هنوز کشیدنی نبود برای همین من این همه اذیت شدم
جراحی که صددر صد داره اما اینکه آیا کبد هم جزوش هست یا نه تو سی تی اسکن بعدی مشخص میشه
ممنونم بانو

فاطمه دوشنبه 29 خرداد 1402 ساعت 08:33 http://Ttab.blogsky

سلام عزیزم خونه ی جدیدوتصمیم جدیدمبارک باشه ایشالله براتون پرازخیروخوشی باشه،وقتی اینجاییدبراتون اتفاقات خوب وخوش بیفته،

سلام بانو
ممنون عزیزم
توکل بر خدا تا ببینیم چی پیش میاد

سلام یکشنبه 28 خرداد 1402 ساعت 17:01

با درود
امیدوارم من از قسم خواننده ها نباشم که اشاره شد
خیلی ها از زندگی در آپارتمان شاکی اند
و دچار افسردگی می شوند
خونه حیاط دار یک چیز دیگری است
یک خانم وبلاگ نویس هم از زندگی در قم بسیار راضی بود

سلام و درود
نفرمایید شما کاملا مشخصه یک شخص بسیار محترم هستید
واقعا انگا ر تو یه سلول هستی با کلیه امکانات زندگی
منم اینجا راضی هستم هزینه های زندگی اینجا خیلی پایینه
آرامشی که داری به همه چی می ارزه

محیا یکشنبه 28 خرداد 1402 ساعت 16:48

روانشناس خوب هست باهاش راحت حرف میزنین راهکار به شما میده اما همه چیز به خودتون و همکاری شما ربط داره
ولی رسیدن به پختگی تحمل از دست دادن بقیه آسون نیست... من قم رو دوست ندارم البته جاهای با کلاسش شاید نرفتم ولی تر و تمیزی به من نمیده. یا مردمش گشت حجاب سر خود هستن. موتوری هاش زیاده.

من خودم رو میشناسم محیا جان . به این راحتی حرفای کسی نمی تونه متقاعد و آرومم کنه
شما عبوری از قم رد شدی احتمالا برای زیارت . کلا شهرهای زیارتی یه گرفتگی خاصی دارن که بیشتر نصیب زائرا میشه . مجاوران این حس رو ندارن
در مورد حجاب اصلا سخت گیری نمیشه و فقط تو اماکن مذهبی باید رعایت کنید که این همه جای دنیا مرسومه
به موتوری هاش دقت نکردم والا از این به بعد بیشتر دقت می کنم

زهرا یکشنبه 28 خرداد 1402 ساعت 14:57

دندان درد خیلی شکنجه است. خوب میدانم
با پی نوشت هزار درصد موافقم. باید کمپین برای حذفشون راه بیفته

خیلی وحشتناک بود تا صبح راه رفتم و مسکن خوردم ولی افاقه نکرد
زهرا جان باید وبلاگ هم مثل این شبکه های اجتماعی گزارش دهی خلاف داشته باشه که مثلا اگه چند نفر گزارش دادند بیان درش رو گل بگیرن
کاش آدرستون رو هم میذاشتید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد